· 

Handlettering goodies van de Action!

Ik was bij de Action en shopte deze goodies voor nog geen €6,50! Ik heb een handlettering boek, een handlettering kit en fineliners in allerlei kleurtjes. Ik ben ze meteen voor je gaan testen en ik laat je zien wat je zoal krijgt voor dat geld. 

Allereerst de kit, die is supergoed gevuld! Er zit een papier in met allerlei inspiratie, een liniaaltje, gum, potlood, fineliner en brushpen. 5 papieren zakjes, 10 wit A5 karten, 5 witte en 5 kraft kaarten met envelop, 5 labels en een kraft schriftje. De kit kost €3,49. Dat is echt bijzonder goedkoop! 

Dan het boek, er staat op 'boek twee' en 'voor gevorderden,' maar laat je daar niet door afschrikken. Het is echt een superleuk boek. Er staat niets nieuws in, maar wel een heleboel leuke ideetjes die je snel even kunt maken. Ik vind het niveau van letteren in het boek niet je-van-het, maar voor €1,29 zal ik daar niet te kritisch over zijn. Ik krijg bijvoorbeeld meteen zin om zo'n letter zoals op de rechter foto te maken! 

Nog even een snelle pennen test. De fineliners zijn prima! Wel wat dun, maar echt prima! Een setje van 12 kost €1,49. Dat is echt een goede prijs en je hebt meteen wat kleurtjes om mee te variëren. De punt van de brushpen is erg groot, maar niet super flexibel. Daardoor heb ik er goed controle over. Ik denk wel dat de punt van deze brushpen snel gaat slijten. Maar om te oefenen of om te kijken of brushlettering iets voor jou is voldoet deze pen prima!

 

Ik zou snel rennen naar de Action om deze goodies in te slaan! Dit vind je nergens zo goedkoop. Ik ben benieuwd wat jij ermee gaat maken! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0