· 

Review: papermania metallic brush markers

Ik zag deze brushmarkers op instagram en wist meteen, die moet ik echt hebben. Trust me: ik koop echt niet elke brushpen die me wel wat lijkt onmiddellijk, maar bij deze was dat dus anders. Even googelen en ik kwam erachter dat ze ook niet eens heel betaalbaar zijn, dubbel YAY! Ik kocht ze hier en had ze best snel in huis. De verzendkosten waren niet al te hoog, dus ik was helemaal tevreden. 

De brushpennen hebben fijne puntjes, niet al te groot (niet Tombow groot), maar ook niet te klein. Ze zijn medium stevig. Iets minder stevig dan Edding 1340 en iets steviger dan Tombow. Echt fijn om mee te schrijven dus! Het pigment is fantastisch. Ik ben een snelle schrijver en ik kan gewoon doorschrijven zonder dat de markers haperen (zoals de Zig pennen). Alle kleuren zien er fantastisch uit op zwart. Op wit is zilver iets minder goed zichtbaar, maar dat ik ook wel logisch. Ik ben heel enthousiast over deze brush markers! 

Ik vind zelf de markers erg geschikt om mee op zwart te schrijven. Ik had eigenlijk nog geen brush pennen die volledig dekkend op zwart zijn. Ik combineer de markers met mijn edding gelpen (onderste foto) en met de bleed proof white in combinatie met Zebra G nib (middelste foto)

 

Ik betaalde €9,95 voor 8 markers, ik vind dat een koopje voor deze kwaliteit! Ik denk dat je met deze markers ook een leuk cadeautje hebt voor een kind of een tiener die van letteren/tekenen/kleuren houdt. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0