kerst printable!

Is er iets leuker dan je huis decoreren in kerst sfeer? Niet toch? Ik heb het dit jaar heel kalm en bedeesd gehouden, het geeft een heel sereen sfeertje. Eerdere jaren ging ik wel voor veel kleur en glitter, maar dit jaar wilde ik het anders. Ik wilde dan ook een printende maken die daarbij zou passen. Ik ben dol op kleur, maar de tinten in deze afbeelding vind ik zo kalmerend. Je kunt ook kiezen voor de zwart/wit versie. Je kunt deze uitprinten en ophangen, eventueel in een lijstje. Je kunt het ook gebruiken om zelf over te trekken met een brushpen in een andere kleur bijvoorbeeld. Je kunt de printable dus ook gebruiken om mee te oefenen! 

 

Laat je het mij zien op social media als je de poster gebruikt? Tag mij of gebruik #letterfabriek en ik kom zeker even kijken! 

 

Download de poster met achtergrond HIER en de zwart/wit poster HIER

Reactie schrijven

Commentaren: 0