· 

Lettersnaps week 41

Hey! Ik had een crazy drukke week en een heerlijk weekend. Ik laat je zien wat ik allemaal gedaan heb! 

Op donderdag mocht ik een workshop geven aan ongeveer twintig derdejaars. Dat vind ik altijd zó leuk om te doen. Het was echt heel gezellig en de resultaten waren erg tof! 

Op vrijdag mocht ik weer de hele dag naar Windesheim. Ik volg dit jaar weer een opleiding als aanvulling op mijn lerarenopleiding. De opleiding is echt heel tof, maar het kost wel echt bakken vol energie. Het is een lange zit, tot half vijf terwijl het buiten prachtig weer is. Het middagprogramma gaat over identiteitsontwikkeling, vooral over de puberteit. Heel erg leuk en interessant, aangezien ik thuis een bijna-puber heb ;-)

En dan is het lekker weekend! Ik voel dat ik de afgelopen weken weer (iets te) hard ben gegaan, dus ontspanning is meer dan welkom! Ik lees een boek in de zon en er word in de tuin gewerkt. Heerlijk, als iedereen een beetje aanrommelt. We sluiten de dag af met een vuurtje en marshmallows. Heel hyggelig!

Op zondag gaan we naar de Julianatoren. Call me a snob, maar dat was echt behoorlijk verschrikkelijk. Ik houd best van een pretpark, maar niet van pretparken gericht op kleine kinderen. We hadden vrijkaartjes en onze mini had de beste dag van zijn leven, dat is natuurlijk heel wat waard. Ik was wel blij toen we weer in de auto terug naar huis zaten. Het weer maakte echt heel veel goed, wat was dat lekker zeg! 

Ik probeer zondagavond wat te ontspannen met handlettering, maar ik ben er niet tevreden over. Dat vind ik ok hoor, prima als het niet lukt. Uiteindelijk ging ik kalligraferen en wat schilderen en daar kwam dit ontwerpje uit. Toch nog iets gemaakt dat publiceer waardig is en net op tijd af voor Heel Holland Bakt! 

 

Komende week heb ik geen grote plannen. Ik ga een tikje rustiger aan doen, proberen lekker veel tijd te maken voor creativiteit en lezen. Wij hebben over een week pas vakantie, al zit de vakantie alweer bomvol leuke plannen. 

 

Ik hoop dat jij een leuke week hebt! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0