De vijf meest inspirerende instagram accounts

Oh instagram. Het schijnt dat mensen er depressief van worden, maar ik vind het één groot visueel feestje. Ok, de foto's die je daar spot zijn vaak zwaar bewerkt (mijnes ook, check deze video maar eens!), maar ik vind dat er niet zo heel veel mis is met de realiteit een beetje opfluffen. Je kunt op insta ook foto's opslaan, dus basicly heb ik pinterest niet meer echt nodig. Ik ga je laten zien welke accounts mijn hart doen zingen als er een nieuwe post is! Let wel: dit zijn niet perse de beste accounts, ik vind ze te gek. 

1. handlettereddesign

Dit account heeft mijn leven veranderd! Nou ja, mijn brushlettering. Lisa is de bom, ik begrijp helemaal wat ze zegt en ik leer zóveel van haar. Zelfs haar tussendoor posts zijn een inspiratie. Je zien aan de hoeveelheid volgers wel dat ik echt niet de enige fan ben... 

Check her out! 

2. lisalorek

Ok, deze vrouw is amazing! Ik vergaap me telkens weer over haar letters en haar ontwerpen. Zo getalenteerd, niet normaal. 

Volg haar! 

3. kijkkalligrafie

Tijd voor wat dutchies! Joyce van Essen is de ultieme pro op kalligrafie gebied. Ze doet alleen moderne kalligrafie en ik vind haar stijl awesome. Naast haar badass kalligrafie skills is Joyce ook een inspiratie op girlboss gebied en ze heeft een mening. Daar houd ik wel van! 

4. finelinervretert

Het account van Anna Lena is vooral gericht op illustraties, maar illustreren willen we ook leren als handletter fanaten! Dit account is echt heel fris en bold. De quotes zijn leuk, maar niet oppervlakkig. Super leuke woordspelingen en volgens mij is alles zelfbedacht. Daar houd ik van. Finelinervretert is echt een aanrader! 

5. jenmanship

Weer een totaal ander soort account. Jenmanship is een watercolorlettering pro! Ik heb haar filmpjes eindeloos gekeken en de kunst van het blenden afgekeken. Haar grid is ook werkelijk een lust voor het oog. 

Dit is mijn huidige top 5! Heb jij nog tips voor mij, leuke accounts die iedereen echt moet volgen? Laat het even weten door een reactie! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0