Online cursus handlettering: hij komt eraan!

Tijd voor een update! Ik heb het nu een paar keer genoemd op social media en jullie mailen me 'wanneer komt de cursus online?' Snap ik, dus ik ga je antwoorden geven! 

 

De cursus is bijna af. Echt. Het kost wel echt flink wat tijd om de teksten te schrijven, filmpjes op te nemen, te monteren en te uploaden. De filmpjes worden geupload naar een server die ervoor zorgt dat de filmpjes zowel op jouw computer, als op een smartphone er goed uitzien. Dat kost ook weer extra tijd. 

 

Ik moet nog een paar filmpjes opnemen, of eigenlijk stukjes van filmpjes. Dit zou razendsnel af kunnen zijn als ik geen baan had en geen huisgenoten. Ik maak de beste filmpjes als ik helemaal alleen ben en alle rust neem. Ik wil ook een goed en mooi geheel maken, zodat ik er zelf ook trots op ben. Dat maakt dat er nogal eens iets over moet. Ik wil er ook niet over stressen, want stress is mega ongezond. Geen druk dus, maar no worries: ik wil het zelf ook graag afmaken. 

 

Ik kan je dus geen datum geven en ik kan je niets beloven. Ik verwacht dat ik nog twee weken nodig heb. Misschien is het sneller klaar, misschien duurt het nog iets langer. Ik kan je wel beloven dat de cursus echt heel goed is. Alleen op de inhoud ben ik al heel trots. Ik heb na een middag schrijven me wel eens afgevraagd: 'hoezo kan ik dit?' Ik doe dit natuurlijk al jarenlang, met de leerstof op scholen, vandaar dat het me nu ook goed afgaat. 

 

Een tweede belofte die ik je doen is: de cursus wordt betaalbaar. Ik heb al aardig wat online cursussen gevolgd en ik begrijp nog steeds niet waarom ze rond de 60/70 euro kosten (en dat zijn dan de goedkope cursussen....) Mijn cursus gaat niet meer dan de helft kosten. Kun jij je daar ook vast op verheugen. 

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0