· 

Letterfabriek 2.0

Er is een jaar om, een heel jaar Letterfabriek. De laatste weken waren crazy druk, ik had het gevoel dat ik als een malle liep rond te rennen om alles voor elkaar te krijgen. Ergens wel mooi dat dit gebeurde, dat gaf me de kans om na te denken over wat ik leuk vond en waar ik niet zo blij van werd. Dat laatste kon ik dan skippen, want ik wist wel dat ik Letterfabriek een upgrade wilde geven. Ik wilde zoveel voor Letterfabriek, dat ik echt keuzes moest gaan maken. 

 

Waar ik blij van werd? Workshops geven! Het laatste jaar ben ik er meer en meer achter gekomen dat lesgeven en het creëren van lesmateriaal mijn grote liefde is. Al het andere gaat dus verdwijnen. De shop gaat dicht en ik ga ook geen producten meer verkopen tijdens het geven van workshops. Hoe leuk het ook is om toffe spullen in te kopen, de voorraad bijhouden daarentegen, daar werd ik echt niet happy van. 

 

Daarnaast had ik het in april, mei en juni zo druk dat ik er niet meer bij kon bloggen en dat heb ik echt gemist. Letterfabriek 2.0 is dus een blog en workshops. No more. Je weet dus zeker dat de spullen die ik test, ook eerlijk getest worden. Ik verkoop ze niet. (ik was er al eerlijk over hoor, no worries!) 

Ik krijg heel vaak de vraag of ik ook eens naar ..... (vul een plaats in met heel veel reistijd) kom om een workshop te geven. Nee, dat ga ik echt niet doen. Ik ga ook mijn baan niet opgeven, want ik ben serieus dol op mijn baan. Maar ik heb nieuws voor je! Ik ben druk bezig met een online cursus handlettering! Hierin stop ik al mijn unieke content, het wordt dus een cursus die je niet zomaar ergens terug vind in een boek. De cursus komt ergens in augustus online. Wil je niets missen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief! 

 

De gewone workshops blijf ik ook geven, deze krijgen natuurlijk ook een upgrade. De nieuwste data vind je in de agenda voor een early bird prijsje, dus wacht niet te lang met het reserveren van jouw plek! De shop blijft nog heel even open, t/m 7 juli. Je kun alles uit de shop met 50% shoppen met de code 'dagshop' 

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0