STASH video!

Ik krijg bijna dagelijks vragen over de materialen die ik gebruik en of ik nog tips heb. Ik laat je hierbij mijn voorraad zien en ik vertel je wat tips zijn en welke juist helemaal niet. Ik hoop dat al je vragen hiermee beantwoord zijn! 

Waar kun je dit shoppen? 

 

micron pennen - in elke boekhandel wel, maar ook op penstore.nl. De 01 is mijn favoriet!

 

Pentel advance ultra fine - pentelarts.nl

 

Maped technic gum - dekwast.nl

 

Pentel aquash penseel - penstore.nl

 

Koi water brush - penstore.nl

 

Penselen Rafaël - buschvanderworp.nl (ik heb nummer 4 en nummer 10)

 

Penselen Royal Thalens - www.royaltalens.com

 

Papier: A3 formaat 135 gram van de action! 

 

Aquarel papier - buschvanderworp.nl (zowel glas als met structuur) 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Mariska (maandag, 15 mei 2017 23:17)

    Waar kan ik de pdf's vinden?
    Ik zoek al maar ik zie ze nog niet.

    Liefs Mariska

  • #2

    Letterfabriek (donderdag, 18 mei 2017 09:42)

    Hoi Mariska, onder het kopje blog is ook een submenu downloads. Hier vind je alle bestanden die je gratis kunt downloaden. De oefensheets brush,- en handlettering vind je in de shop, klik dan op 'shop handlettering'