· 

10 cadeautips voor handletter fans

Pennen! Kan een handletter fan ooit genoeg pennen hebben? Ik denk het niet. 

Dit zijn de pennen die ik nog graag aan mijn verzameling wil toevoegen.

 

1. Uni Posca PCF-350 Brush Marker Goud €5,95

Met deze brushmaker kun je op alles schrijven! Bloempotten (leuk voor cadeautjes), glazen flessen en potten, kerstballen. Te gek toch! 

2. Kuretake ZIG Artist Sketching Pen Zwart €1,79

Ook met deze pen kun je op alles schrijven. De pen is op alcohol basis en super permanent. Sowieso handig om de namen van kinderen op broodtrommels en jassen te schrijven, maar ik zie meer mogelijkheden. 

3. Pentel PG605 Graph 600 Vulpotlood €8,25

Een vulpotlood is gewoon echt heel handig. Je hoeft niet te slijpen, je punt is altijd good to go! Deze van pentel is prijzig, maar ik zie 'm regelmatig voorbijkomen bij mijn handletterhelden op instagram. En in de kleur mintgroen, hoe perfect is dat! 

 

Deze pennen vond ik allemaal bij penstore.nl

Boeken! Ik ben altijd wat terughoudend in het kopen van boeken, maar voor deze beauty's wil ik best een plekje vrijmaken in mijn kast. Sowieso ben ik erg voor werkboeken. Deze inspirerend vaak tot meteen oefenen! 

De bovenste twee boeken zijn in het Engels, maar het gaat ons om de plaatjes toch! 

4. The botanical handletter workbook €13,58

Yes please! Ik wil decoratieve lettertypes tekenen. Dit boek heb ik niet voor niets bovenaan gezet. 

5. Hand lettering €17,99

Dit boek verschijnt pas in februari, maar er staan meer dan 50 verschillende alfabetten in. Ik wil dit boek héél graag hebben! 

6. Handletter workshop €29,99

Dit boek heb ik al ingezien en het is erg leuk! Veel variatie en veel oefeningen. Hiermee verbetert jouw handlettering echt wel! 

 

De boeken vond ik allemaal bij bol.com

 

En natuurlijk, verf! 

7. FineTec goudverf €32,50

FineTec is fantastisch. Het is ook erg veelzijdig, je kunt ermee bushletteren, schilderen en kalligraferen. En de glans is fantastisch! Je kunt FineTec ook per napje kopen.

Deze kun je kopen bij de-inkpot.com maar ook in de winkels van de Inktpot. Er zit een geweldig leuke vestiging in Zwolle, waar ik zo blij mee ben! 

8. Lamy aquaplus verfdoos 24 €12,90

24 kleuren voor 13 euro, wauw! Mijn palet is bijna op en ik heb niet zoveel kleuren, dus hier zou ik heel gelukkig mee zijn! Ook te koop bij de-inktpot.com

9. Kuretake Transparant Water Color Set €29.95

Deze set is perfect! Naast de twaalf kleuren waterverf zit er ook een brush penseel en een tekenpen bij. 

Een heerlijk compleet cadeau dus! Te koop bij penstore.nl

10. Een workshop

Ik heb zelf mijn oog laten vallen op de workshop illustratie van chalkboard.nl (€85). Ik vind het erg leuk om workshops te volgen en hoe dol ik op ben op mooie spulletjes, een leuke middag of avond vind ik eigenlijk veel leuker om te krijgen! 

 

Wil jij één van mijn workshops cadeau geven? Stuur me een bericht en ik mail jou een cadeaubon. Mijn basis workshop handlettering kost €24,50 en de uitgebreide workshop (masterclass) kost €47,50. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0