· 

Chocoladeletters alfabet

Yes! Sinterklaas is weer in Nederland. Hoe suf het ongetwijfeld klinkt, ik vind het een fantastische tijd! Ik heb nog één mini die het hele verhaal voor zoete koek slikt en ik geniet van elke seconde. Ik ben niet zo'n thema typje, dus ik heb geen Sinterklaas decoratie in mijn huis. Zelfs geen grachtenpandje raamsticker. Maar ik kan me wel voorstellen dat ik een Sinterklaas achtig kaartje zou willen maken. Of misschien handletter ik mijn gedicht wel! (weinig kans, ik doe dat altijd als het allang af had moeten zijn). Ik ging op zoek naar chocoladeletter letters. En ik vond twee lettertypes! 

 

Het eerste lettertype (WELKOM) heet action jackson en kun je hier downloaden. Het tweede lettertype heeft fetteEgyptien en kun je hier downloaden. 

 

Ben je nou niet zo handig met lettertypes installeren, geen nood, ik heb PDF-jes gemaakt met het hele alfabet. Hoe je alleen maar uit te printen en na te tekenen. Succes ermee! 

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0