Letters en fashion

Letters zijn hot. In het straatbeeld zie je overal mensen met sweaters

waar een woord of een quote op staat. 'Boef' of 'lief,' of gewoon een

hele zin. Ik vind het leuk, maar ja. Ik hou van letters. Ik weet nog goed

dat ik zo'm 15 jaar geleden voor mijn kledingkast stond en dacht: 'ik

heb alleen maar shirts en truien met letters of cijfers erop. Dit moet

echt stoppen.' En toen was het niet zo'n trend als nu! 

 

 

 

 

(bron foto)

 

(bron foto)

 

Ik vind dat er niets mis is met een sweater trend. Sweaters zijn heerlijk in dit seizoen. Je kunt er

heerlijk in wegkruipen op de bank, met een kraagje eronder staat het nog best sophisticated. Ik

vind het echt heel grappig als er een originele tekst op de trui staat. Het zorgt bij mij altijd voor

een glimlach! 

(bron foto)

 

Ik zou deze trui niet dragen, want ik vind mezelf geen trut, maar ik vind de trui wel grappig.

Het lettertype vind ik echt top bij deze trui! Mocht jij zo'n trui dragen en denken 'wat kijkt zij naar

mij zeg!' Bedenk dan dat het zo'n letterfreak als ik kan zijn. Waarschijnlijk ben ik in mijn hoofd

aan het bedenken wat ik kan maken met dat lettertype.

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Yannick (maandag, 29 mei 2017 11:43)

    Hey

    Ik zou echt enorm graag willen weten welk lettertype ze gebruiken bij de sweaters van TRUT.
    Zelf heb ik zo'n sweater en vind het echt zalig. Dit is ook de reden dat ik graag een gepersonaliseerde pet zou maken met dat lettertype maar ik vind het jammer genoeg nergens.

    Zou u me uit nood kunnen helpen ?

    Met enorm veel vriendelijke groeten
    Yannick