Schoenzetkalender 2016

Nog heel even en de grote kindervriend is weer in ons land. Mijn mini vindt het altijd prettig om nachtjes af te kunnen strepen als er iets leuks of spannends te gebeuren staat. Ik vind het wel handig als hij op de schoenzetkalender nachtjes kan afstrepen, maar ook kan zien wanneer hij zijn schoen mag zetten. 

Je kunt de schoenzetkalender uitprinten, in de schoen laten doen met een kleurpotlood en Piet kleurt de dagen in waarop jouw kind de schoen mag zetten. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de printable te gebruiken als sinterklaas aftelkalender. 

 

Ken jij iemand die deze kalender ook kan gebruiken? Stuur de link vooral door! Wil jij mijn poster op jouw blog plaatsen? Vind ik hartstikke leuk, maar dan wel graag met vermelding naar mijn website. 

Heb jij de poster opgehangen in huis, tag me dan vooral op Facebook of Instagram (@letterfabriek)! Vind ik harstikke leuk! 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0