· 

Lettersnaps week 43

Hai! Ik ga je laten zien wat ik afgelopen week met Letterfabriek heb uitgespookt. 

Het was een beetje hectisch wel, omdat we onze eerste workshop hebben gedraaid! 

Ja, dat was hem! De allereerste letterfabriek workshop! Het was super spannend, bijzonder,

leuk en gezellig. Bijzonder om te zien hoe iedereen geconcentreerd aan de slag ging met mijn

tips. Ik vind het erg belangrijk om mijn eigen ding te doen en niet anderen te kopiëren. Niets

van de onderwerpen die ik behandel komt uit boeken of uit andere workshops, ik heb alles zelf

ontworpen en bedacht. Ik ben er zo trots op! De deelnemers waren enthousiast en ging naar huis

met mooie werkstukken. Ik kan niet wachten tot ik weer een workshop mag geven! 

Donderdag moest ik werken, wat ik ook superleuk vind, maar ik was donderdagavond wel

echt afgedraaid! Vrijdag begon ik de dag met twee afleveringen Grey's Anatomy. Mijn

lievelingsserie. Ik kijk altijd de afleveringen die de avond ervoor in de VS zijn uitgezonden,

maar ik had er nog één tegoed omdat ik zo druk was geweest met Letterfabriek. 

Ik werk nog even de workshopagenda bij. De kerstworkshop is alweer volgeboekt. Ik snap dat

wel, want het wordt enorm leuk. Wel jammer om nu mensen te moeten teleurstellen. 

Ik ga met mijn mini even snel naar de bieb. Hij kiest een boekje over de intocht van Sinterklaas.

Hij zit in groep 3 en probeert het zelf te lezen. Ik ben verbaasd over hoe goed hij dat al kan! 

Op zaterdagochtend ben ik druk met het afronden van de nieuwe printable voor de blog.

Het wordt een Sinterklaas gerelateerde post. Mini en ik gaan naar de kapper en we bakken

deze taart. Prima zaterdag! 

Zondagochtend pak ik mijn penseel met oostindische inkt er weer eens bij. Ik heb dat lang

niet gedaan, dus ik moet mijn hand even goed warm schrijven. Ik doe dat met de quote van

@dutchlettering. Doen jullie ook mee aan #dutchlettering op instagram? Het lukt mij niet

elke dag, maar echt een aanrader! 

Ik heb toch zo'n zin in de feestdagen! In november geef ik twee workshops geïnspireerd

door de feestdagen. Voor de mailing daarvoor maak ik deze foto. 

We gaan nog even naar de stad voor gymschoenen en andere noodzakelijkheden. De stad

ademt al een beetje feestdagen en op de fiets genieten we van de herfstkleuren. Het was

heerlijk weer om te fietsen. Genieten hoor! 

Ik ga nog snel de Søstrene Grene naar binnen om cadeaulabels voor de workshops te kopen.

Ik vind dit zo'n toffe winkel, ik kan hier heel lang snuffelen. Deed ik dit keer niet hoor. Ander

keertje. Ik zag bij de ingang veel leuke kerstspulletjes, maar daar ben ik nu snel voorbij gelopen. 

 

Dat was het! Ik hoop dat je het leuk vond. 

Fijne week! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0