Make today amazing (printable)

Op de dag dat ik dit ontwerp maakte ging zo ongeveer alles mis. Ik had me ontzettend verslapen. Mijn jongste zoon wilde zijn winterjas niet aan, terwijl hij verkouden is. Dra-ma! En kort daarna had ik pech met mijn fiets, terwijl ik al halverwege was. Ik voelde dat alles dat tegenzat best wat energie slurpte, maar een slechte start maakt nog geen slechte dag. Voor mij een reminder om deze poster op een prominente plek op te hangen, zodat mocht het weer eens tegenzit, ik mezelf help herinneren dat ik echt zelf de regie heb! 

 

Oh ja, mijn tuintafel is een beetje roze door een niet geslaagd ecoline experiment. Ik probeerde bellenblaas met ecoline te mengen, maar dat maakte helaas dat de bubbels snel knapten. Wederom drama, maar we hebben er om kunnen lachen!

 

 

Wil je ook zulke teksten leren tekenen? Ik weet zeker dat ook jij het in je hebt. Check de workshopagenda, we hebben nog wat plekjes in november! De workshops worden op een heel toffe plek gegeven, vlakbij Zwolle. Ik zou het super vinden als jij ook komt! 

Reactie schrijven

Commentaren: 0